welcome to my blog

Saturday, January 15, 2011

Back to kolej



Assalamualaikum and hello you all ..
Post aku kali nie ialah pasal back to kolej ..
Wow time hari khamis tarikh 13.1.2011 ramai nya orang daftar kolej ..Welcome back my friend
to kolej ..Happy sangat-sangat dapat jumpa kawan-kawan aku kembali ..Bermacam-macam kerenah
budak-budak yang daftar sm 2 nie ..Hehe..Panjang nya beratur kat sebelah dewan pameran ..Tak larat oh kaki nie nak berdiri lama-lama ..Lenguh pun ada kat kaki aku nie ..But aku tetap sabar je ,hahaha ..
Tapi aku terkejut dengan rambut SKY (ISKANDAR)member aku budak hotel alahai cantik rambut perang tu ..
Macam budak korea lah ,ops sory lah macam budak jepun lah ,bab kata ikin member aku .Hehehe..Yeah akhirnya aku dapat jugak duduk dengan member
 ,asyikin ..Kitorang memang rapat dari sekolah lagi ,
aku .Huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment