welcome to my blog

Saturday, January 15, 2011

mesti kena berdikari sendiri

Assalamualaikum and hello you all...
Post saya kali nie ialah pasal senior ..Tak sangka ye aku dah jadi senior ..So aku kena bukti kan
kat semua orang yang aku boleh berdikari dan tak akan bergantung pada orang lan lagi dah .
.Aku tak nak bergantung terus kat kawan baik aku ,asyikin lagi dan..Aku nak berubah peragai
aku agar aku ada banyak kawan ..Tak sangka lah orang yang aku anggap kawan sanggup
menyakitkan hati aku nie .Huhuhu..So jenior -jenior semua jangan nakal pulak ye ..
takut akan bertambah pening kepala senior-senior nak melayan kerenah you all..Hehehehe.Tapi
aku ingin sangat kalau masa boleh patah balik ,aku rindu sangat-sangat kat senior yang aku rapat
dulu .Tapi segalanya dah berubah ,sebab masa tak kan patah balik ke masa lalu ..Kerana masa
tu emas dan sangat berharga ..Jangan sesekali kita sia-sia kan masa tu kerana masa tak akan
tunggu kita ..

No comments:

Post a Comment