welcome to my blog

Friday, January 7, 2011

sakit hati .




Assalamualaikum and hello you all ..
Post aku kali pasal sakit hati ..Perlu  ke aku maafkan orang yang dah sakit kan hati aku nie..tapi kalau aku maafkan orang tu
bermakna aku bagi peluang kat dia untuk sakit kan hati aku nie.huhuhuhu.Ya ALLAH hamba mu
nie betol-betol buntu sekarang nie..aku anggap dia tu mcm kawan je ..bukan nya lebih-lebih pun..dia kawan yang sangat-sangat baik kat aku..banyak persoalan yang sering main kat fikiran aku sekarang nie.aku selalu fikir adakah aku patut kawan dengan dia balik?? kenapa dulu dia tiba-tiba  je berubah ,selalu je hina aku ,selalu marah-marah kat aku .aku betol-betol terasa dengan kata-kata yang sering dilemparkan kat aku nie..fine aku faham yang ko dah ada gf tapi x salah kan kita kalau kita kawan .betol kata kawan rapat aku aku x perlu fikirkan dia lagi dah .thanks ye kat nurul asyikin sebab banyak nasihatkan aku ,sentiasa berada kat sisi aku ,sentiasa faham dengan segala masalah aku ..
aduhai hidup nie betol-betol banyak dugaan ,tapi aku sabar je dengan masalah yang sering aku ada ..huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment